مصوبه كاهش تعرفه مكالمات بین الملل به اپراتورها ابلاغ شده است
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش روز سه شنبه ایرنا و به نقل ازدفتر روابط عمومی و امور بین الملل شركت ارتباطات زیرساخت ،'حسن شاهی ' افزود: شركت ارتباطات زیرساخت در بیست و دوم آبان ماه سال جاری در نامه ای به رگولاتوری و ده اپراتور مخابراتی اعلام كرد كه این اپراتورها موظفند از اول آذرماه سال جاری ، تعرفه مكالمات بین الملل خود را براساس تعرفه های جدید محاسبه كنند.

معاون بهره برداری و مدیریت شبكه شركت ارتباطات زیرسا خت در ادامه توضیح داد : این نامه به ده اپراتور شامل شركت مخابرات ایران ، ایرانسل، ارتباطات شمس نوین، شركت مشاركتی مخابرات سیار اصفهان،سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی كیش،ضحی كیش ، شركت جامع ارتباطات نوین،شركت ایرافون، شركت ارتباطات كوه نورو شركت منتظران عدل گستر، ابلاغ و ارسال شده است.

گفتنی است كه بر اساس این مصوبه سقف تعرفه انتقال صوت بر بستر اینترنت(VoIP) به سمت خارج از كشور هفتاد درصد(70%) تعرفه های تعیین شده فوق بود .

در این مصوبه نرخ مكالمات بین الملل به مقصد بسیاری از اپراتورهای تلفن ثابت كشورها و برخی از اپراتورهای تلفن همراه كاهش و در برخی موارد نیز افزایش یافته بود ،به عنوان مثال نرخ یك دقیقه مكالمه به مقصد اپراتورهای تلفن ثابت و همراه كشورهای آمریكا، كانادا، چین، هندوستان و سنگاپور از 1575 ریال به 384 ریال رسیده بود.

اما با وجود گذشت سه ماه از تاریخ تصویب كاهش نرخ مكالمات بین الملل توسط كمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ، این مصوبه هنوز اجرا نشده است .

لطف الله سبوحی ،معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی هفته گذشته در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در مورد دلیل اجرا نشدن این مصوبه گفته بود كه زمان اجرای مصوبه كاهش نرخ مكالمات بین الملل بعهده شركت ارتباطات زیر ساخت است .

وی در این گفت و گو اظهارداشت كه شركت ارتباطات زیر ساخت ، خود متقاضی كاهش نرخ مكالمات بین الملل بود و كمیسیون تنظیم مقررات نیز بنا به تقاضای این شركت تعرفه های جدید را تصویب كرد .

سبوحی تاكید كرد: از آنجایی كه كمیسیون تعرفه های جدید مكالمات بین الملل را تصویب كرده ، ما موضوع را پیگیری كتبی كرده ایم و منتظر جواب شركت زیر ساخت هستیم .

اكنون كه شركت ارتباطات زیر ساخت اعلام كرد، مصوبه كاهش تعرفه را ابلاغ كرده ، علت اجرا نشدن تعرفه های جدید مشخص نیست .

اقتصام **1579 **1561





:: برچسب‌ها: شیکاگو , مردم , مدل ,
:: بازدید از این مطلب : 292
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: